مصرف گاز در استان تهران به رقم ۹۱ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش آب و هوا چطوره، با کاهش چند درجه‌ای دمای هوا، مصرف گاز در استان تهران در روزهای اخیر به‌طور قابل توجهی افزایش یافته و در ۲۴ ساعت اخیر مصرف این بخش‌ها نسبت به هفته قبل ۱۲ درصد رشد کرده است.

براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، روند کاهش دما در روزهای آینده ادامه می‌یابد و ممکن است شدت بیشتری بگیرد؛ با ورود موج تازه سرما و افزایش تقاضای انرژی، از شهروندان خواسته می‌شود که مدیریت مصرف گاز را از هم اکنون به‌طور جدی در دستور کار قرار دهند.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران بر اهمیت ایمنی و مصرف بهینه گاز تأکید کرد و به تهرانی‌ها توصیه کرد دمای محیط خانه و محل کار را به ۲۰ درجه سانتی‌گراد برسانند؛ او این کار را یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌ها برای کاهش مصرف گاز دانست.

نوایی با تأکید بر نقش کارهای ساده در کاهش هدررفت انرژی گفت از تهرانی‌ها درخواست می‌کنم دریچه‌ها و کانال‌های کولر را بسته و از خروج هوای گرم جلوگیری کنند تا در صرفه‌جویی گاز سهیم باشند؛ این همکاری موجب می‌شود هم‌وطنان در نقاط مختلف کشور، به‌ویژه مناطق سردسیر، به‌طور پایدار از این نعمت بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری:

آب و هوای شهرهای برتر

شهردماوضعیتکمینه/بیشینه
۳۴°
صاف
صاف
۲۸° | ۳۴°
۳۳°
صاف
صاف
۲۲° | ۳۳°
۲۶°
کمی ابری: ۱۱-۲۵٪
کمی ابری: ۱۱-۲۵٪
۲۰° | ۲۶°
۲۶°
نیمه ابری: ۲۵-۵۰٪
نیمه ابری: ۲۵-۵۰٪
۲۱° | ۲۶°
۳۵°
صاف
صاف
۲۸° | ۳۵°
۳۲°
صاف
صاف
۲۳° | ۳۲°
۳۱°
صاف
صاف
۲۴° | ۳۱°
پر بحث‌ترین مطالب
تقویم گردشگری

فواصل بین شهرها

آخرین مقالات سایت

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ما، از آخرین مقالات روز با خبر بشید.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از شبکه های اجتماعی خود، این اطلاعات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دسترسی سریع‌تر به وضعیت آب‌وهوا، اپلیکیشن Weather را نصب کنید.

آب و هوای چه شهری رو میخوای؟